ONGI ETORRI!!

lunes, 7 de marzo de 2011

Aproba testu birsortua


Zergatik blogak irakaskuntzan? Web 2.0ren eskutik blogak datoz sarearen filosofia bera, hau da erabiltzaileen parte hartzea bultzatzea, konpartitzen. Sarearen etorkizuna bide horretatik doala dirudi: erabiltzaileok, denok, informazioa jaso eta ekarpenak egiten ditugu. Testuinguru honetan blogak eskolan erabiltzeko ez dira arrazoiak faltako, informazio iturri moduan erabiltzeaz gain geroko hiritarrak informazioaren gizartean parte-hartzeko erremintaz hornitu behar ditu hezkuntza sistemak. Baina, ba dagoz beste argumentu pisutsuak bitakorak erabiltzeko eskolako lanerako: Aktibitatea bideratzen dutenez, aprendizaia adierazgarriago egiten da. (Edgar Daleren konoa) Ezagutzaren eraketa laguntzen dutelako indibiduala eta soziala. Informazioa kudeatzeko aukera ematen dute. Diskurtsoa antolatzen laguntzen du (exijitzen dute) Parte-hartzea eta eztabaida errazten dute Ikasleak sortzaile, editore bihurtzen dira. 4.2. Blogen ezaugarri batzuk hezkuntzan erabiltzeko komenigarriak egiten dituztenak: Bloga komunikatzeko eta publikatzeko aplikazioa izanik, ba ditu ezaugarri batzuk ikasgelan erabiltzeko bereziki baliogarria duena. Besteak beste: Edukia ez da bakarrik testu idatzia hipertestua eta multimedia baizik. Sortzeko eta erabiltzeko errazak dira, Informazioa kronologikoki antolatzen da eta indizeei ezker, errez topa daiteke (informazioa antolatzeko baliabideak ematen ditu) Interaktiboak dira: erabiltzaileen parte-hartzea, iritzien elkartrukatze eta eztabaida bideratzen ditu. Sarean egonik, edonoiz, edonondik eta edonork eskuragarria da, erabiltzaile perfil edo maila desberdinekin. Sindikazioaren bitartez azken berriak ezagutzeko aukera ematen dute. Sarearen beste aplikazioekin lotzeko aukera ematen dute (delicious, podcast irudiak..)




No hay comentarios:

Publicar un comentario